Anasayfa  Favorilere.Ekle  Online.Destek

Kurumsal

Hizmetlerimiz

Referanslarımız

İnsan.Kaynakları

Kampanyalar

Ekibimiz

İletişim

LOGO TASARIM

Grafikerlerimiz ve sanat yönetmenlerimizin geliştirdiği imajlar müşterilerimizin bilirliğini arttırmaktadır. Online pazarlama, logo geliştirme, elektronik gazeteler hizmetlerimizden birkaçıdır. mirayim Hosting arama motorlarına kayıt konusunda uzmanlık kazanmış ve birçok müşteriyi ilk sıralara kayıt etmeyi başarmıştır. Strateji uzmanlarımız müşterilerinizin hatırlayacağı etkili markalar yaratmak konusunda tecrübe sahibidir.

Logo Tasarım Öncesi ve Tasarım Aşamasında İzleyeceğimiz Yöntemler;

1- Logo tasarım aşamasına geçmeden önce müşterimiz ile gireceğimiz temas sonucu logosu tasarlanacak şirket veya marka hakkında, misyon-vizyon, içinde bulunduğu sektör v.s. gibi bilgilerin alınması işlemi gerçekleştirilecektir.

2- Alınan bilgiler doğrultusunda logo tasarımına 4 veya 5 değişik şablon hazırlanılarak başlanması.

3- Hazırlanan ilk şablonların müşteriye sunulması ve müşteriden gerekli yorumların alınması ile diğer adıma geçilmesi. Örneğin; hazırlanan şablonlardan biri müşteri tarafından beğenildi fakat bir kaç eksik veya değiştirilmesi gereken durum var, bu aşamada gereken yapılır. Yada şablonlardan hiç biri müşteri tarafından beğenilmez ve tarafımızca yeni şablonlar hazırlanır ve müşteriye sunulur, ta ki müşteriden ONAY alınasıya kadar.

4- Sunulan şablonlardan alınan onay sonucu en son karar kılınan logo tasarım şablonu üzerine yoğunlaşılması ve tasarımın diğer türevlerinin oluşturulması.

5- Son adım olarak sunulan şablon türevlerinden en uygunun müşteri tarafından seçilmesi ve müşterinin kullanacağı alan v.s. baskı türüne göre boyutlandırılması ve müşteriye değişik formatlarda, boyutlarda sunulması.

Internet’te Markalaşmayı (veya Markanızı Internet’e Taşımayı) Nasıl Başaracaksınız?

* Web sitesi / portal hazırlamaktaki amacınızı baştan çok iyi tanımlayın. Diğer yandan da proje tamamlandıktan sonra yaşayan bir siteye sahip olduğunuz gerçeğini göz önünde bulundurarak hedeflerinizi de sürekli revize edin.

* Hedef koyarken aşırı hayalci olmayın ama hedeflerinizi yüksek tutun zira internette aklınızın ucundan bile ismini bile bilmediğiniz yerlerden adını telaffuz dahi edemeyeceğiniz kişilere ulaşabilirsiniz.

* Öncelikle ürününüzü nette çok iyi sunmalısınız. Ürününü iyi bir şekilde sunamayan, kullanıcı dostu olmayan, sık sık güncellenmeyen, başarısız bir web sitesi bir kişi tarafından bir kez ziyaret edilir. Aynı kişinin ikinci kere ziyareti tesadüfe bağlıdır.

* Web sitenizi tasarlarken en yavaş internet bağlantısı olan Dial-up’a göre tasarlamalısınız. Görsellik kadar hız da çok önemlidir. Ziyaretçileriniz hızlı bir şekilde istediği bilgiye yada ürüne ulaşabilmeli.

* Tasarımınız farklı ekran çözünürlüklerine uyumlu olmalı.

* Ziyaretçilerin çoğunun internet tarayıcılarını desteklemeli (mesela I.E. 4.0 tarayıcısı temel alınabilir.)

* Tasarımda rahatsız edici, gözü yorucu renkler olmamalı.

* Yazı ve resim dengesi iyi kurulmalı. Ana sayfada çok fazla resim veya çok fazla içerik olmamalı. Özet paragraflarla yönlendirici olmalı.

* Ana sayfanızdan her sayfaya ulaşım her sayfadan da ana sayfaya ulaşım olmalı.

* Site ziyaretçilerinizi izlemelisiniz; İlk hangi sayfaya tıklıyorlar? Sonra hangi sayfaya gidiyorlar? Sayfanın hangi köşesi daha çok tıklanıyor? En çok hangi ürün ilgilerini çekiyor? vb. soruların cevaplarını bulmaya çalışın.

* Ziyaretçilerinize üyelik gibi bir opsiyon sunuyorsanız sitenizde yapılabilecek her işlemle ilgili açıklamalar ve yardım notları yazmalısınız. Ve sitenizi/portalınızı projede görev almayan tarafsız kişilere test ettirmelisiniz.

* Sitenizin, sanal, kendi kendine işleyen bir yapı olmadığını, arkasında insanlar olduğunu hissettirmelisiniz. İletişim bilgilerinizi en azından Email adresinizi ziyaretçilerin kolayca ulaşabileceği bir şekilde. Ve size gelen her emaili hakaret etse dahi uygun bir dille cevaplamalısınız.

* İş yoğunluğuna bağlı olarak bir kişiyi veya takımı kısmen yada tümüyle web sitenizi desteklemekle görevlendirmelisiniz. Sorumlusu olmayan bir işin yürümesini bekleyemezsiniz.

* Yurtiçinden ve Yurtdışından firmalarla veya rakiplerinizle kıyas (benchmark) yapın. Sürekli…

* Beğendiğiniz uygulamaları sitenize taşımaktan çekinmeyin. Bırakın taklit ediyor desinler. Siz sentezleyip, bünyenizde sindirip uyguladıktan sonra önemi yok. Zira alışkanlık yaratmış süreçler, uygulamalar ziyaretçilerinizin ve dolayısı ile sizin işinizi kolaylaştıracaktır.









gebze logo
 

Sayfa Yukarı       Sayfa Aşagı

Copyright 2008 - 2010 Gebze Ajans® Tüm Hakları Saklıdır.